Hejsan! Här rensat ur mitt förråd, och det är tomt, dvs allt var skräp, skämt åsido.
Rummet som jag har är 4x4 m2. Sidorna är 2mX2m.

Japp det är ganska litet.
Därför behöver jag hjälp/inspiration om hur jag ska möblera/inreda det. Kan ju inte ha så mycket möbler men :)

Tänkte ha det som kontor/chillrum. Vill ha en dator där i + skärm som ska användas som TV/datorskärm.
Senare om det finns plats så köper jag lite högtalare.

Någon som har bilder på sånna små rum eller kan tipsa med fyndiga möbler som får plats osv?
Tar emot alla ideer!
Tack i förväg, Sar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.