yonna yonna skrev:
Be moderator stänga tråden.
Det kommer nog inte att göras. Det brukar inte fungera så här.

• Gilla
Intet
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Be moderator stänga tråden.
På detta forum stängs trådar i extrema undantagsfall, typ en gång vart femte år om ens det.

MoaSB MoaSB skrev:
Tack för svar. Apropå vad som hände: De var nyfikna på vad luckan över mikrovågsugnen innehöll. Luckan (den sitter fast med dubbla magneter, har inget handfat) ramlade ner och slog i handtaget, vilket gjorde att ugnens glasdörr pulveriserades.
Bor man i Stockholm så kostar en beg. micro allt från 100-500. Väldigt många säljer för 300. Det är bara att välja och vraka (som det hette förr i tiden) Nu tycker jag att ni kan dela på obehaget att få hem den begagnade micron. Kostnaden är ju ändå ungefär noll!

Nä, nu börjar ni spåra ur från era ”normala tokigheter” härinne.. 😳 ta några djupa andetag och lämna tråden.. inte värt energin att tjafsa på dette viset!

🌸

Är det en del som inte gått hem än, trots att festen var över för nån vecka sen?

M MaxBackstrom skrev:
Festen fortsätter? Utan att värdparet är närvarande? 😎
M MaxBackstrom skrev:
Är det en del som inte gått hem än, trots att festen var över för nån vecka sen?
Ja du verkar ha svårt för det. 😉

• Haha
  • Gilla
MaxBackstrom och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har jag förstått det rätt att dina kompisar råkade få en dåligt monterad lucka (luckan den sitter fast med dubbla magneter, har inget handtag ramlade ner) att ramla ner och krossa mikrons glasdörr?

Under förutsättning att min beskrivning ovan är en korrekt tolkning av händelsen hade jag bett mina kompisar om ursäkt för den olustiga händelsen som orsakades av den felaktigt monterade luckan.
Det är hyfsat vanligt att tex inspektionslucka till köksfläkt eller liknande sitter med magneter och inte har handtag. Det är meningen att de bara ska öppnas av folk som vet vad de håller på med

• Gilla
Donn
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.