2 085 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Hylsor, spärrhandtag och storlekar
Jag har kommit till insikt om att jag behöver utöka verktygsförrådet med hylsor och spärrhandtag efter att ha sprungit och lånat hos grannen. Det enda jag själv har är några hylsor i form av vanliga bits till skruvdragaren och dom imponerar väl inte precis...
Vad ska man ha för nåt? Jag tror jag behöver ett större och ett mindre handtag samt hylsor upp till minst 13. På min nyinköpta slagskruvdragare finns någon form av adapter från bit till något som tydligen är till för hylsor med 1/2 tum... Makes sense?
Det verkar finnas en hel massa olika satser med hylsor och handtag. Vad rekommenderas? Vad gäller kvalitet så vill jag ha det på rimlig nivå vilket för mig är liktydigt med att det håller för hemmafix utan strul men behöver inte vara något som klarar daglig yrkesmässig användning.
Vad ska man ha för nåt? Jag tror jag behöver ett större och ett mindre handtag samt hylsor upp till minst 13. På min nyinköpta slagskruvdragare finns någon form av adapter från bit till något som tydligen är till för hylsor med 1/2 tum... Makes sense?
Det verkar finnas en hel massa olika satser med hylsor och handtag. Vad rekommenderas? Vad gäller kvalitet så vill jag ha det på rimlig nivå vilket för mig är liktydigt med att det håller för hemmafix utan strul men behöver inte vara något som klarar daglig yrkesmässig användning.
Hade jag inte haft lite blandade ärvda grejer samt en väldigt likadan Biltema som denna skulle jag köpt den: https://www.clasohlson.com/se/Verkt...vzR24fFYSsFxMsHAoQW7029k5BHIKaCYaAva_EALw_wcB
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Jula har kampanj på s106 från bahco. Har en sån hemma och en ngt mindre sats i servicebilen. den är prisvärd.
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Klicka här för att svara