Hej
Jag håller på att sätta upp väggarna i blivande badrummet.
Har köpt hydropanel, en fibercementskiva.
Finns det någon som arbetat mycket med den och har några tips på verktyg eller metoder för kapning mm.
På hemsidan
http://www.ivarssonsverige.se/Produkter/Byggskivor/Hydropanel.aspx rekommenderas speciella sticksågsblad (som inte finns att köpa i butik eller hos Bosch).
Någon som använt nåt annat. Att knäcka den som gips var mycket svårt.
Men i övrigt är det en trevlig skiva att arbeta med, Oöm och inget obehagligt damm.
Alla tips och kommentarer är välkomna