Hej
Jag håller på att sätta upp väggarna i blivande badrummet.
Har köpt hydropanel, en fibercementskiva.
Finns det någon som arbetat mycket med den och har några tips på verktyg eller metoder för kapning mm.
På hemsidan http://www.ivarssonsverige.se/Produkter/Byggskivor/Hydropanel.aspx rekommenderas speciella sticksågsblad (som inte finns att köpa i butik eller hos Bosch).
Någon som använt nåt annat. Att knäcka den som gips var mycket svårt.
Men i övrigt är det en trevlig skiva att arbeta med, Oöm och inget obehagligt damm.

Alla tips och kommentarer är välkomna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.