Tänkte fråga angående att man rekommenderar att spola systemet med saltsyra(HCL) på hösten när man plockar ner den. Är det nån av er som har denna idag som gör detta?

Och även, är det ett bra system?

Det nedsatta priset verkar upphöra den 31 maj.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.