I insu #1 Medlem · 5 inlägg 25 okt 2006 22:13 insu Medlem 5 inlägg 25 okt 2006 22:13 #1 Ska montera en djupvattenpump i mitt borrhål Grundfors SQ2-85.kommer att ge ca, 20 L/min. Hur stor hydrofortank ska jag ha? 60, 120 eller 180 l. Ganska stor prisskillnad så att kosta på onödigt stor känns onödigt.
Ska montera en djupvattenpump i mitt borrhål Grundfors SQ2-85.kommer att ge ca, 20 L/min. Hur stor hydrofortank ska jag ha? 60, 120 eller 180 l. Ganska stor prisskillnad så att kosta på onödigt stor känns onödigt.
tussee #2 Självbyggare · Avesta · 508 inlägg 26 okt 2006 19:53 tussee Självbyggare Avesta 508 inlägg 26 okt 2006 19:53 #2 Denna har jag men den är i minsta laget för jag har en SQ2-100 pump. http://www.jula.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?OrderId=884496389&pf_id=SE-710607&dept_id= Det fungerar men pumpen för ju gå oftare men vill inte ha en massa vatten som står i fritidshuset när jag inte är där.
Denna har jag men den är i minsta laget för jag har en SQ2-100 pump. http://www.jula.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?OrderId=884496389&pf_id=SE-710607&dept_id= Det fungerar men pumpen för ju gå oftare men vill inte ha en massa vatten som står i fritidshuset när jag inte är där.