Ska montera en djupvattenpump i mitt borrhål Grundfors SQ2-85.kommer att ge ca, 20 L/min.
Hur stor hydrofortank ska jag ha? 60, 120 eller 180 l. Ganska stor prisskillnad så att kosta på onödigt stor känns onödigt. :o
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.