7 040 läst ·
22 svar
7k läst
22 svar
Hydraulisk kalkbruk på skorsten?
Jag använde C bruk.N neo11 skrev:
Tack för informationen om färg och locket! Jag kommer nog inte att måla den.
Det hade varit snyggare och tryggare om ni hade gjort jobbet men för detta gamla torp och mitt första försök att putsa är jag någorlunda nöjd.
Er hjälp uppskattas!
Tack! Ytan är inte helt jämn och är lite guppig vilket försvårar att få beslagen tätt.N neo11 skrev:
Enkelt är bäst på denna kåk. Hattan är cement; så småningom kanske blir det någon typ av plåthuv.
Om du har väggen förbi Mullhyttan kan jag bjuda på kaffe.
N
neo11
Husägare
· Stockholm/Bromma
· 2 463 inlägg
neo11
Husägare
- Stockholm/Bromma
- 2 463 inlägg
Har varit i brösarp och göteborg denna sommar, brukar inte ta mig så mycket längre.lllusion skrev:
Vart ligger Mullhyttan ?=)
Klicka här för att svara
