Så var det dags, dagen D är här! Redan kvällen innan kom de två lastbilarna med huset ombord och klockan sex på morgonen var hela truppen med snickare här och jobbade.
Jag som var tvungen att få upp barnen ur sängen, klä oss och äta frukost först var inte på bygget förrän ca 8 och då stod det nästan ett helt hus på plats!


Fantastiskt va snabbt det går!

Du kan läsa blogginlägget här: Husresning
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.