Åh vad kul det var att komma till tomten imorse och se husets andra våning. Redan på morgonen hade man påbörjat takläktsarbetet och idag var man klar med hela taket inklusive pappning. Det var snabbt och bra jobbat av Rejäl Bygg. Hoppas det fortsätter lika lovande.
Johanna / Missfixtrix