1 752 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Husqvarna qt1000x
Hej
Har nån annan haft problem med denna frys ? Avfrostningen funkar inte utan den fastnar och larmar på -11 grader. Fått den utbytt en gång med samma fel. Efter ett års problem vill nu Electrolux byta in dessa.
Nån anna som haft problem
Har nån annan haft problem med denna frys ? Avfrostningen funkar inte utan den fastnar och larmar på -11 grader. Fått den utbytt en gång med samma fel. Efter ett års problem vill nu Electrolux byta in dessa.
Nån anna som haft problem
tja
frysen skall stå till vänster o kylen till höger till en början med annars funkar de inte.
annars är det en special isolering som skall sitta mellan dessa.
men det kan ju oxå vara så att tillverkaren inte har tillräcklig kunskap om detta kylsystem.
vill du experimentera så ställ frysen mitt på golvet och se om den klarar avfrostningarana
frysen skall stå till vänster o kylen till höger till en början med annars funkar de inte.
men det kan ju oxå vara så att tillverkaren inte har tillräcklig kunskap om detta kylsystem.
vill du experimentera så ställ frysen mitt på golvet och se om den klarar avfrostningarana
Har haft olika servicetekniker hemma och ingen har haft synpunkt på placeringen. Tvärtom står dom luftigt och är ej "inbyggda"
Verkar vara en batch med skitprodukter som e-lux ej vet hur dom ska reparera
Verkar vara en batch med skitprodukter som e-lux ej vet hur dom ska reparera
Kan du speca vad det ska vara för isolering mellan skåpen?electroluxaren skrev:tja
Tack på förhand!
Klicka här för att svara