Hej!

Har en QT3549 (922341627) med ismaskin där ismaskinen tvärdog igår.

Ingen belysning, ingen reaktion på paddeln, ingen is i tråget.

Har hänt liknande tidigare men då har isboxen blivit för full så motorskyddet löst ut när tråget inte kunnat rotera. Men nu är den uppe och inget som blockerar.

Har försökt göra strömlöst och rucka i tråg och annat men ingen avhjälpning.

Någon med lösningsförslag? Känns dyrt att börja byta kablar och grejer på måfå :/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.