Hej!
Vår Husqvarna QT424RW Korall (kombinerad kyl och frys) började precis larma om för varmt i frysen. När jag mätet temperaturen verkar det som det är kallt och det känns som kompressorn går (den är ganska varm).
Kan det vara frysens termometer som pajat, och i så fall är det den som också styr kompressorn?
Några tips från forumet?
Vår Husqvarna QT424RW Korall (kombinerad kyl och frys) började precis larma om för varmt i frysen. När jag mätet temperaturen verkar det som det är kallt och det känns som kompressorn går (den är ganska varm).
Kan det vara frysens termometer som pajat, och i så fall är det den som också styr kompressorn?
Några tips från forumet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hur kallt är det och hur mätte du?T Timmerö skrev:Hej!
Några tips från forumet?[bild][bild]
fungerar inte de gröna dioderna?
fungerar superinfrysning?
Kan ju vara kretskortet bara
Redigerat av moderator:
Bästa svaret
electroluxaren skrev:
Då är det bara kretskortet som spökar, finn ej att få tag på så bara låt det bero för det används i huvudsak för övervakningT Timmerö skrev: