674 läst ·
6 svar
674 läst
6 svar
Huspriserna rusar i vissa kommuner - faller i andra
På konsumentens sida
· 3 611 inlägg
Nya siffror visar att huspriserna har utvecklats mycket olika i landets kommuner de senaste fem åren.
Du kan läsa artikeln här: Huspriserna rusar i vissa kommuner - faller i andra
Du kan läsa artikeln här: Huspriserna rusar i vissa kommuner - faller i andra
Ukraina-kriget startade 2014... och hade västvärlden reagerat då hade det redan varit slut nu. Att antyda att kriget startade senare är att legitimera Rysslands annektering av Krim.
Såklart inget kan legitimera krigsstarten, Rysslands ockupation av Krim.
Borde läst artikeln direkt. Det blev fel. Jag missade att det fanns något att kommentera. Tack för påpekande @ajn82.
Att dessa illdåd mot Ukraina kostat uppskattningsvis 500000 ryska soldater livet eller allvarliga skador verkar inte bekomma Ryssland ett dugg.
Man kan naturligtvis ha vilken åsikt man vill och tycka annekteringen av Krim är legitim. Men för att förtydliga håller jag alltså inte heller med om den tydliga politiska åsikt artikelns text förmedlar.
Borde läst artikeln direkt. Det blev fel. Jag missade att det fanns något att kommentera. Tack för påpekande @ajn82.
Ryssland har orättmätigt utsatt Ukraina för anfall, terrorbombningar av civila, kidnappningar ab barn, mord och våldtäkter av civila, sabotage av civil infrastruktur, stöld av varor och produkter (exvis fartygsvis med vete).A ajn82 skrev:
Att dessa illdåd mot Ukraina kostat uppskattningsvis 500000 ryska soldater livet eller allvarliga skador verkar inte bekomma Ryssland ett dugg.
Man kan naturligtvis ha vilken åsikt man vill och tycka annekteringen av Krim är legitim. Men för att förtydliga håller jag alltså inte heller med om den tydliga politiska åsikt artikelns text förmedlar.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 825 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 825 inlägg
Sämst känns ju lite värdeladdat. Jag förstår inte riktigt varför prisökningar på bostäder beskrivs som någonting positivt.Unikt namn skrev:
Misstänker att bostäder är såpass dyra där att de hamnar på listan i absoluta tal lite som brus. I procent är ju inte Sumpan med.
Klicka här för att svara