83 755 läst · 335 svar
84k läst
335 svar
Husbilsparkering på egen tomt
- Status
- Tråden är låst och går ej att kommentera.

Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 2 966 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 2 966 inlägg
Det här är ungefär så lågt och tråkigt som nåt kan bli, börjar lukta Flashback - kan inte nån moderator @Marlen Eskilsson @Hemmakatten bara stoppa detta?
Då har du inte varit inne på flashback. Det här inte i närheten av hur det ser ut på flashback. Men du kan också välja att inte läsa så behöver du inte tycka att det är så lågt och tråkigt. Ha det gott och läs i andra trådar.Maria T skrev:

Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 2 966 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 2 966 inlägg
Tycker bara att tråden helt spårat ut - tycker varken @soffbord eller @KeckeA har "rätt", för jag kan tänka mig bådas synvinkel och att det blivit mycket tråkigt. Det går inte att tillföra något som läker dessaa sår, och därför borde inte tråden få fortsätta.A aggplanta skrev:
Jag känner inte alls, Äggplanta, att jag behöver välja att titta på andra trådar för att inte bli provocerad - jag läser det mesta på Byggahus och kommenterar när jag känner lämpligt - du @aggplanta har inte kommenterat i denna tråd tidigare så ditt inlägg här lämnar jag utan kommentar.
Låter som du bodde i hyresrätt? Det är generellt lite mer stökigt än vad bostadsrätter är. Det är min erfarenhet i alla fall.R Rkarlsson skrev:Det var kommunalägt de lägenheterna och värden brydde sig inte värst. Inte direkt ghetto, men då var många av lägenheterna tingade till hockeyfolk. Sen blev det migrationsverket när jag flyttade. =)
Jag tror inte jag är störande. Haft en fest. Klipper gräset 10 minuter i veckan och dammsugar, tvättar bilen varje söndag. Annars gillar inte jag att störa folk =) Men om de har åsikter om hur det ser ut hos mig (väldigt städad tomt med höga träd runtom) så får de acceptera detta. Även om jag ställer en stor båt eller stor husbil här.
Ja storleken är bra. Resten av gatan snittar 4-500 kvm, det hade jag inte gillat, man är för nära grannarna då.
Najs med så stor tomt, önskar man kunde få det här i krokarna men det går helt enkelt inte :/
Administrator
· Skåne
· 7 618 inlägg
Med hänsyn till att TS är avliden stänger jag härmed tråden efter att ha stämt av med TS barn.
/Moderator
/Moderator
Liknande trådar
-
Varningsskyltar och hastighetsdisplay på egen tomt
Övrigt husrelaterat -
Bygga A-frame hus på naturtomt av egensågat virke
Lösvirke & Timmerhus -
Utbyggnad mot egen tomtgräns?
Bygglov -
Vilket markmätarskåp är bäst att ha vid tomtgräns? Eller vilka egenskaper bör man leta efter?
El -
Ingen egenkontroll på uppfylld tomt
Grund & Markarbeten