91 267 läst ·
335 svar
91k läst
335 svar
Husbilsparkering på egen tomt
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag har också haft husvagn nästan lika länge tidigare, sålde den när jag köpte den här stugan och min dotter har en stor husvagn, inte har vi parkerat dom framför grannens utsikt. Och jag har inte blandat mina barn på detta konflikt.K KeckeA skrev:
Vi var också goda vänner med varandra, trodde jag. Vi bjöd varandra, grillade ihop, hade roligt med andra grannar. Sen fick man en kniv i ryggen.Hus tomte skrev:
Hade du använt ditt sunda bondförnuft och skapat en egen tråd, istället för svartmåla en död människa i hennes egen tråd och sedan även ha mage att trakassera min sörjande far i samma tråd, så hade du sluppit mig i denna konflikt!S soffbord skrev:
Och vet du en sak? Det var inte alla gånger som jag höll med min mor. Och i denna konflikt stod jag på din sida, åtminstone i början. Jag hoppas att du inser att det är ditt egna beteende som fått mig att ändra mig ... för jag tror verkligen att det finns en särskild plats i helvetet för människor som smutskastar döda människor online!
Om min pappa skulle fråga om mitt råd efter det här kommer jag antagligen rekommendera den där tuja-häcken ....
Jag kunde inte veta att du var på våran sida, detta har ju pågått flera år. Du kom aldrig till oss och försöka förmedla mellan oss. Nu ska jag försöka med alla medel att ändra lagen att det inte händer till några andra . Jag tror inte att någon har emot att saker och ting är närmare än 4,5 meter från grannens tomtgräns ,utan folk vill inte ha sin utsikt blockerat. Som jag har tidigare sagt att jag är inte en människa som vill hämnas, då mår man bara själv dåligt. Och jag vill inte blanda religion till detta här konflikt. Du får gärna berätta varför det har blivit så här mellan oss. Det tänker inte jag göra. .K KeckeA skrev:Hade du använt ditt sunda bondförnuft och skapat en egen tråd, istället för svartmåla en död människa i hennes egen tråd och sedan även ha mage att trakassera min sörjande far i samma tråd, så hade du sluppit mig i denna konflikt!
Och vet du en sak? Det var inte alla gånger som jag höll med min mor. Och i denna konflikt stod jag på din sida, åtminstone i början. Jag hoppas att du inser att det är ditt egna beteende som fått mig att ändra mig ... för jag tror verkligen att det finns en särskild plats i helvetet för människor som smutskastar döda människor online!
Om min pappa skulle fråga om mitt råd efter det här kommer jag antagligen rekommendera den där tuja-häcken ....
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Du blandar inte in dina barn i denna konflikt, det är ju bra, men du drar in TS barn i den efter TS bortgång? Är det schysst? Tror du att du kommer nå framgång på det viset?S soffbord skrev:
Ja jag kan med tycka att han ska väl vara nöjd om de provat ha den på andra ställen. Men tycker det är så barnsligt av honom att han inte faktiskt tar kontakt som en vuxen man med antingen den som bor kvar eller barnen och löser det där istället för att vara otydlig här.M MetteKson skrev:
De vill ha husbilen på tomten, soffbord kan peka där han är nöjd och sen är det klart.
Jävla röra.
Hm. Ja då går det nog inte att lösa då. Jag tycker ni gjort rätt som gjort vad ni kunnat, och ni har ju rätt.K KeckeA skrev:
Om han inte vill moget prata med er irl hade jag bara ignorerat honom totalt och behandlat som luft.
Utsikten måste ju finnas om husbilen står mot väggen.
Förslaget är även att han slutar tjafsa här då det juridiskt är fastslaget.
Nu är du den första i hela tråden som tar upp religion, så att du inte vill blanda in religion, ger jag inte så mycket för.S soffbord skrev:
För övrigt skrev @KeckeA precis varför det blev som det är mellan er och det handlade inte om religion, men om ditt grälsjuka beteende.
Jag föreslår att du planterar din tujahäck på din sida gränsen och låter den växa så högt att du inte stör dig längre på husbilen.
Han sade innan att jag hamnar till helvete Jag tror varken himmel eller helvete.harry73 skrev:
Nu är du den första i hela tråden som tar upp religion, så att du inte vill blanda in religion, ger jag inte så mycket för.
För övrigt skrev @KeckeA precis varför det blev som det är mellan er och det handlade inte om religion, men om ditt grälsjuka beteende.
Jag föreslår att du planterar din tujahäck på din sida gränsen och låter den växa så högt att du inte stör dig längre på husbilen.
Jag är en honRkarlsson skrev:Ja jag kan med tycka att han ska väl vara nöjd om de provat ha den på andra ställen. Men tycker det är så barnsligt av honom att han inte faktiskt tar kontakt som en vuxen man med antingen den som bor kvar eller barnen och löser det där istället för att vara otydlig här.
De vill ha husbilen på tomten, soffbord kan peka där han är nöjd och sen är det klart.
Jävla röra.
Hm. Ja då går det nog inte att lösa då. Jag tycker ni gjort rätt som gjort vad ni kunnat, och ni har ju rätt.
Om han inte vill moget prata med er irl hade jag bara ignorerat honom totalt och behandlat som luft.
Utsikten måste ju finnas om husbilen står mot väggen.
Förslaget är även att han slutar tjafsa här då det juridiskt är fastslaget.