91 267 läst ·
335 svar
91k läst
335 svar
Husbilsparkering på egen tomt
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Alfredo skrev:
Jag tror hen rör ihop begreppen (och tydligen även jag
[/QUOTE]M MetteKson skrev:
[/QUOTE]M MetteKson skrev:
Jag har en stuga framför mig
Här har vi alla vatten och avlopp.[/QUOTE]
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.[/QUOTE]M MetteKson skrev:
Jag har svarat, läs.
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.[/QUOTE]M MetteKson skrev:
Jag har svarat
Jag tror inte att du ska skämta eller vara otrevliga.
Här sitter vi alla och försöker hitta en lösning som fungerar bättre för dig en den du har idag.
Även grannens barn är med och är beredda att lyssna och genomföra ändringar i parkeringen.
Bättre än så blir det inte för dig.
Så nu ska du komma med konstruktiva förslag och svara på andras konstruktiva förslag så att du med vår hjälp kan komma överens med grannens barn.
Just nu verkar du inte alls samarbetsvillig och då får du inte heller en lösning på ditt problem
Här sitter vi alla och försöker hitta en lösning som fungerar bättre för dig en den du har idag.
Även grannens barn är med och är beredda att lyssna och genomföra ändringar i parkeringen.
Bättre än så blir det inte för dig.
Så nu ska du komma med konstruktiva förslag och svara på andras konstruktiva förslag så att du med vår hjälp kan komma överens med grannens barn.
Just nu verkar du inte alls samarbetsvillig och då får du inte heller en lösning på ditt problem