M Miniu #1 Medlem · 45 inlägg 2 jan 2008 18:34 Miniu Medlem 45 inlägg 2 jan 2008 18:34 #1 Idag firar jag att jag varit husägare i ett år, och bott i huset i nästan 9 månader! Varje dag är en gåva. Tack för all inspiration! På ett årsdagen bjuder jag på några gobitar från hemmet som blev mitt drömboende.... http://miniu.bloggagratis.se
Idag firar jag att jag varit husägare i ett år, och bott i huset i nästan 9 månader! Varje dag är en gåva. Tack för all inspiration! På ett årsdagen bjuder jag på några gobitar från hemmet som blev mitt drömboende.... http://miniu.bloggagratis.se