Jag väntar med spänning på att det ska tillverkas en Systainer SuperMaxi så att Festool kan släppa en egen maskin... Eller en handjagare/lie från Veritas för puristerna.
 
  • Haha
Robert-san01
  • Laddar…
VidarH VidarH skrev:
Jag väntar med spänning på att det ska tillverkas en Systainer SuperMaxi så att Festool kan släppa en egen maskin... Eller en handjagare/lie från Veritas för puristerna.
AgXeed från Nederländerna kan du säkert få i Mafell röd eller Festool blå. 😂

Kan även köra med snöblad. 😉

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.