Jag väntar med spänning på att det ska tillverkas en Systainer SuperMaxi så att Festool kan släppa en egen maskin... Eller en handjagare/lie från Veritas för puristerna.
Jag väntar med spänning på att det ska tillverkas en Systainer SuperMaxi så att Festool kan släppa en egen maskin... Eller en handjagare/lie från Veritas för puristerna.
AgXeed från Nederländerna kan du säkert få i Mafell röd eller Festool blå. 😂