Nyfniken Nyfniken skrev:
Ja du. Man kan vända på det också, varför står de upp kan man undra.
Det blir så kallt när den doppar ner i vattnet.

• Gilla
  • Haha
lordi och 3 till
  • Laddar…
Det finns massvis med toalettstolar som inte heller är designade för män att sitta det har man märkt när man är illa tvungen att sitta

• Gilla
JDA och 1 till
  • Laddar…
T TheGame skrev:
Det finns massvis med toalettstolar som inte heller är designade för män att sitta det har man märkt när man är illa tvungen att sitta
Ja, typiskt sånt som kvinnor inte tänker på.

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
P
T TheGame skrev:
Oja... Kan bara hålla med.
Tex detta att man får lirka och trycka ner 'den' för att 'den' inte ska hamna på sitskanten eller ligga an mot framkanten... Och hur kul är det egenligen att sitta ha 'den' cm från mega äcklig kant?
Sen kan det vara för vissa att blåsan inte riktigt töms om du sitter ner då trycker på fel ställe.. Män han klart mer komplex "rördragning" än kvinnor. Många av oss som har passerat 50 har nog varit hos läkaren....

P TheStills skrev:
Tex detta att man får lirka och trycka ner 'den' för att 'den' inte ska hamna på sitskanten eller ligga an mot framkanten... Och hur kul är det egenligen att sitta ha 'den' cm från mega äcklig kant?
Luta dig framåt lite bara så ska du se att det löser sig.

• Gilla
Kromo
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Sitt ner.
Du har aldrig haft problem med bråck.

H hapazard skrev:
Vilken andel av män tror du sitter ner när de pinkar på offentliga toaletter?
Offentliga herrtoaletter har ju oftast en urinoar. Där skulle jag aldrig komma på tanken att sitta ner...:p

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
B b8q skrev:
Offentliga herrtoaletter har ju oftast en urinoar. Där skulle jag aldrig komma på tanken att sitta ner...:p
Bibliotek, skolor, universitet, sjukhus, järnvägsstationer, restauranger mm...

P
Nyfniken Nyfniken skrev:
Ja du. Man kan vända på det också, varför står de upp kan man undra.

Möjligtvis för att det har varit en annan man där innan som även han vida överskattat sin egen kompetens vad gäller pricksäkerheten. :cool:

Att stå och kissa på en vanlig toalett är egoistiskt och grisigt. Det spelar ingen roll hur bra du tror att du är, det kommer stänka.
Hemma sitter jag, offentligt står jag.
Hemma är ju för att man vet att man städar själv och det är mina egna bakterier.
Offentligt är så brutalt vidrigt, och man vet inte om där varit en psykopat innan och smetat ner allting. Enda gången man sitter offentligt är när man planerat dåligt för tvåan.

Men knepet för att göra ettan stänkfritt är att alltid sikta på väggen, aldrig rakt i vattnet. Man ska alltså försöka göra en virvel. Ej görbart för de med sprinklar förvisso.

Rkarlsson skrev:
Hemma sitter jag, offentligt står jag.
Hemma är ju för att man vet att man städar själv och det är mina egna bakterier.
Offentligt är så brutalt vidrigt, och man vet inte om där varit en psykopat innan och smetat ner allting. Enda gången man sitter offentligt är när man planerat dåligt för tvåan.

Men knepet för att göra ettan stänkfritt är att alltid sikta på väggen, aldrig rakt i vattnet. Man ska alltså försöka göra en virvel. Ej görbart för de med sprinklar förvisso.
Står för det mesta hemma med, men om det stänker så torkar jag självklart bort det med lite papper. Det brukar jag på offentliga med

P
H hapazard skrev:
Står för det mesta hemma med, men om det stänker så torkar jag självklart bort det med lite papper. Det brukar jag på offentliga med
Ja en vettig människa gör rent efter sig. Men det finns för många ovettiga som svinar ner.

• Gilla
hapazard
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
.
Jag har inga som helst problem att pinka i min egen toa, en Gustavsberg från -15 utan att det stänker nån stans, den är djupare och har konkava väggar, stänket blir kvar i toaletten.
Även tjejer måste ju få problem, de måste ju bli blöta på hela rumpan av att sitta på denna.
Är det en vägghängd Gustavsberg du har? i så fall vilken modell?

Leahcim Leahcim skrev:
Är det en vägghängd Gustavsberg du har? i så fall vilken modell?
Nej, den står på golvet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.