7 240 läst ·
27 svar
7k läst
27 svar
Hur tusan kan man tillverka en toalett som inte funkar.
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 431 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 431 inlägg
Oja... Kan bara hålla med.T TheGame skrev:
Tex detta att man får lirka och trycka ner 'den' för att 'den' inte ska hamna på sitskanten eller ligga an mot framkanten... Och hur kul är det egenligen att sitta ha 'den' cm från mega äcklig kant?
Sen kan det vara för vissa att blåsan inte riktigt töms om du sitter ner då trycker på fel ställe.. Män han klart mer komplex "rördragning" än kvinnor. Många av oss som har passerat 50 har nog varit hos läkaren....
Hemma sitter jag, offentligt står jag.Nyfniken skrev:
Ja du. Man kan vända på det också, varför står de upp kan man undra.
Möjligtvis för att det har varit en annan man där innan som även han vida överskattat sin egen kompetens vad gäller pricksäkerheten.
Att stå och kissa på en vanlig toalett är egoistiskt och grisigt. Det spelar ingen roll hur bra du tror att du är, det kommer stänka.
Hemma är ju för att man vet att man städar själv och det är mina egna bakterier.
Offentligt är så brutalt vidrigt, och man vet inte om där varit en psykopat innan och smetat ner allting. Enda gången man sitter offentligt är när man planerat dåligt för tvåan.
Men knepet för att göra ettan stänkfritt är att alltid sikta på väggen, aldrig rakt i vattnet. Man ska alltså försöka göra en virvel. Ej görbart för de med sprinklar förvisso.
Står för det mesta hemma med, men om det stänker så torkar jag självklart bort det med lite papper. Det brukar jag på offentliga medRkarlsson skrev:Hemma sitter jag, offentligt står jag.
Hemma är ju för att man vet att man städar själv och det är mina egna bakterier.
Offentligt är så brutalt vidrigt, och man vet inte om där varit en psykopat innan och smetat ner allting. Enda gången man sitter offentligt är när man planerat dåligt för tvåan.
Men knepet för att göra ettan stänkfritt är att alltid sikta på väggen, aldrig rakt i vattnet. Man ska alltså försöka göra en virvel. Ej görbart för de med sprinklar förvisso.
Är det en vägghängd Gustavsberg du har? i så fall vilken modell?Isakare skrev:
Klicka här för att svara