Hur löser jag det om jag vill tilläggsisolera den blå delen av huset utvändigt? I väggen markerad med rött sitter idag fönster och altandörr (till höger) som fyller utrymmet från vägg till vägg. Ev finns tanken att byta till nya höga fönster, dessa kan i så fall vara lite smalare för att matcha den nya väggtjockleken. Hur gör man en snygg avslutning mot fönsterväggen? Vi vill få dit ca 10 cm isolering och huset är idag putsat (träpanel på röda väggen) och ska nog så förbli.