Tjena!
Håller på att underhållsmåla några fönster ute men blir lite fundersam hur jag skall göra mellan blecket och fönsterkarmen där det glipar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har på vissa andra fönster försökt täta springan med fog (typ sikaflex) men det kanske är fel? (Se nästa bild)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skall man bara olja/måla och låta resten vara så får det lufta ut vid regn?
Känns som just dom här fönstren vid söderläge blir väldigt ansatta vid regn och jag vill gärna förlänga hållbarheten så länge som möjligt!