Hej!
Jag är just nu i full fart att renovera/tilläggsisolera vardagsrummet, då där inte fanns någon isolering alls i golvet och att det lutade rätt bra/hade sett bättre dar fick mig att riva upp allt och regla på nytt!
Just nu har jag kommit så långt att jag skall börja isolera, och härmed min fråga.
Jag har lagt masoniten som isoleringen skall ligga på, men hur tätt behöver det vara här?
Räcker det att jag skruvar masoniten eller skall jag tejpa/lägga någon fog för att förhindra eventuellt drag?
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning
AmatörHusarN