1 139 läst ·
32 svar
1k läst
32 svar
Hur tar man loss isdispensern
megnetventilen sitter på inloppet av vattnetB bengt nolen skrev:
på bilden ser det ut som om islådan inte sitter rakt inte gått till hemma läge fast det kan vara en synvilla
men en anledning till att den inte producerar is
då får man byta hela ismaskinen
armen är uppe vilket oxå gör att den inte gör nån isB bengt nolen skrev:
sen måste ju självklart isbingen vara på plats så att den vita strömbrytaren uppe höger är påverkad
Klicka här för att svara
