Ilona Autio #1 Medlem · 46 inlägg 2 dec 2025 13:30 Ilona Autio Medlem 46 inlägg 2 dec 2025 13:30 #1 Nästa problem. Nu vill jag ta bort dessa vinkelkopplingar så att jag kan skruva i blandaren. Hur gör jag? Ät vilket håll ska jag vrida och vad? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Foliehatten3:s inlägg har markerats som bästa svar. #blandare #lossa #vinkelkoppling
Nästa problem. Nu vill jag ta bort dessa vinkelkopplingar så att jag kan skruva i blandaren. Hur gör jag? Ät vilket håll ska jag vrida och vad?
Bästa svaret Foliehatten3 #2 Bannad · Skåne · 433 inlägg 2 dec 2025 13:35 Foliehatten3 Bannad Skåne 433 inlägg 2 dec 2025 13:35 #2 Ilona Autio skrev: Nästa problem. Nu vill jag ta bort dessa vinkelkopplingar så att jag kan skruva i blandaren. Hur gör jag? Ät vilket håll ska jag vrida och vad? Skruva vinkeln motsols santidigt som du håller emot på den yttersta muttern.
Ilona Autio skrev: Nästa problem. Nu vill jag ta bort dessa vinkelkopplingar så att jag kan skruva i blandaren. Hur gör jag? Ät vilket håll ska jag vrida och vad? Skruva vinkeln motsols santidigt som du håller emot på den yttersta muttern.