C cajan67 #1 Medlem · 1 inlägg 30 jul 13:45 cajan67 Medlem 1 inlägg 30 jul 13:45 #1 Håller på byter ut köket.Har ett eternit/asbest kanal som är ca 4 m långt.hur tar jag ner den på bästa sett Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #asbest #bort #kanal
Håller på byter ut köket.Har ett eternit/asbest kanal som är ca 4 m långt.hur tar jag ner den på bästa sett
D Dilato #2 Medlem · Södra Skåne · 15 804 inlägg 30 jul 13:49 Dilato Medlem Södra Skåne 15 804 inlägg 30 jul 13:49 #2 C cajan67 skrev: Håller på byter ut köket.Har ett eternit/asbest kanal som är ca 4 m långt.hur tar jag ner den på bästa sett Försiktigt och varsamt så blir det bra.
C cajan67 skrev: Håller på byter ut köket.Har ett eternit/asbest kanal som är ca 4 m långt.hur tar jag ner den på bästa sett Försiktigt och varsamt så blir det bra.
F fribygg #3 Medlem · Östergötland · 25 174 inlägg 30 jul 13:50 fribygg Medlem Östergötland 25 174 inlägg 30 jul 13:50 #3 Försiktigt för hand, 2pers är nog enklast men är man själv och har en skivhiss tillhands kan nog även det fungera. Plasta och tejpa lufttrumman när du fått ner den så du inte sprider några asbestfiber i onödan när du transporterar bort den.
Försiktigt för hand, 2pers är nog enklast men är man själv och har en skivhiss tillhands kan nog även det fungera. Plasta och tejpa lufttrumman när du fått ner den så du inte sprider några asbestfiber i onödan när du transporterar bort den.