Hej,
Jag håller på att bygga källare via en byggfirma.
Nu visar det sig att dom inte hinner göra klart uppsättningen av skivorna innan semestern varpå jag funderar på hur knepigt det kan vara att göra det själv. Jag har dessutom fått finfina ritningar av konstruktören hur det ska vara.

Jag ska själv återfylla och hade tänkt göra det under semestern, men nu verkar det som mitt sommarjobb uteblir (jag som köpt en grävare o allt :) om jag inte sätter upp dom själv då (tar ju hjälp av polarna i utbyte mot kall öl)

Kollat en del på både Isodrän och Podräns hemsidor och det ser ju inte allt för knepigt ut. Så, vad säger ni som kan det hela bättre.

Tacksam för svar,
Mvh
Jonas

Be som sagt om en beskrivning av firman hur det ska vara. Titta på monteringsanvisningarna för ditt märke. Följ dem! Check sedan klart. Du hade tänkt återfalla själv jag anser att det är cirka 99,5 gånger svårare! :)

Montera skivorna är busenkelt så det klarar du utan problem! Håller med Kromo här ovan.

Jag har satt isodrän själv, inte alls svårt. Men som Kromo säger, be om beskrivning av firman och kolla på monteringsanvisningarna så löser det sig garanterat. :)

Tjena och tack alla för svar.
Har lusläst Pordräns hemsida och blivit lite klokare, ser inte så svårt ut. Men en sak har jag inte fattat. Den där fästmassan dom pratar om, vad är det? Hittar inget som direkt pekar på det jag behöver.

Med vänlig hälsning
Jonas

Lite återkoppling,
Beställde allt via Markgrossisten. Beställde kl 23.30 på kvällen, kl 7.30 nästa dag ringer dom och frågar om dom kan leverera under dagen, vilket jag sa ja till. Kl 10 var allt på plats.
Jag kommer köra dubbla lager och en optiwebb duk (som dom inte hade på webbsidan, men fixade direkt till ett jäkligt bra pris).
Monteringen var som ni skriver väldigt enkel.
Häls,
Jonas

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.