Som sagt så verkar det mest vara positiva tongångar och då känns det inte som att det är speciellt mycket att fundera på utan bara att börja höra sig för ännu mer och jobba sig framåt!
Ska lyssna i bilen imorrn när jag åker iväg på jobb igen! Tack för alla svar här!