Som sagt så verkar det mest vara positiva tongångar och då känns det inte som att det är speciellt mycket att fundera på utan bara att börja höra sig för ännu mer och jobba sig framåt!
Ska lyssna i bilen imorrn när jag åker iväg på jobb igen! Tack för alla svar här!
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.