HEJ

Fick här om dag katalog från Grohe och hittade en tak dusch som är 400 mm i diameter den heter "Rainshower Jumbo".....ur läcker och säkert läcker pris också!!  ;D  ::) ??

Nu undrar vi hur stor dusch del måste man ha för de?...vad tror ni... eller finns det någon lycklig som äger sådan som kan dela erfarenhet ?

Ha det bra!  

HEJ Igen!

Nu fick vi veta vad det läckra tak duschen kostar!!!
10.800KR !!!!!!!! :o :o :o :o Det var saftigt!!  [smiley=vrolijk_1.gif]

Vi har en dusch som är 1x1 meter. Det känns perfekt!

Letar du efter en fast duschtallrik så kan jag rekommendera Moras stora variant. 230mm i diamter är den - jag använder aldrig duschhandtaget längre!

Mathias S - Har du pris på den då?

jennyn_ skrev:
Mathias S - Har du pris på den då?

Drygt 4000 spänn exklusive själva blandaren ser jag att den kostar på www.sigro.se.

More Marena Family takdusch (120 mm diameter) har vi haft ett halvår nu, och år fullt nöjda med - diskret och funktionell. Kostar 1 500 spänn inkl. handdusch på Rinkaby. Förstår inte varför man ska ha ha ett smärre tefat för 5 - 10 000 spänn i badrummet, de pengarna satsar jag hellre på annat... men smaken, och prioriteringarna, är ju olika  :)

En jumbo dusch släpper nog ur sig en hel del vatten. Jag tror inte det viktiga är hur stor duschdel man har snarare hur avloppet är konstruerat vad gäller fall och dylikt.

Jag har också sett bilden på "Rainshower Jumbo" och kan inte annat än hålla med om att den är urläcker!
Vi har 4 tonårsbarn så det är inte ett alternativ för oss.;-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.