När google stängde alternativet att ha sin öppna flikar i en lång list så blev jag lite less...

Nu slår det mig att jag faktiskt inte vet hur man stänger en flik. när man har fliken uppe..
Måste man gå in i listan för att där trycka på krysset? Skärmbild av en användares fråga om hur man stänger en flik i Chrome på en Android-enhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av ett foruminlägg på byggahus.se om att stänga en flik i Chrome på en Android-enhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag går in i "listan" och "kryssar" bort de flikar jag inte längre vill ha där.
Tror inte det finns ngt sätt att stänga "nuvarande sida/flik", men har inte saknat/utforskat det heller.

Jag slutade använda Chrome för ett halvår sen när dom förstörde den helt.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
ja har tröttnat mer och mer på deras "förbättringar"
Finns det nån direkt ersättare som har sidorna i blädderföljd dvs inte chromeflikar

Jag kör Firefox. Den är väl inte heller hundraprocentig, men det är en vanesak.
Jag tyckte Chrome var bra förut, men tydligen var den för bra.

I-lands problem? Det ser ut som du har väldigt många sidor öppna? Bredvid de tre prickarna är det ju en ruta som visar hur många sidor du har? Klickar man på den så kommer man ju dit man kan klicka bort de man inte vill ha. Jag har 79 sidor aktiva och fler än 99 kanske ger det du har i din ruta ? Ser inga som helst problem i att klicka där och ibland rensa bort öppna sidor som blir liggandes där.

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.