Ny stödmur förra året som kopplades ihop med en befintlig gjuten vägg till en del av garaget. Eftersom muren var tvungen att vara rak och marken lutade blev det en "glipa" som har gjutits igen och sedan slipats med betongslip. Tänkte nog slipa upp den vänstra väggen om måla om den vitt men känner mig osäker på hur man skulle kunna göra en snygg övergång mellan stödmur och den platsgjutna väggen. Tacksam för ideér och tips. Se bilder...