Feffus #1 Självbyggare · Jönköping · 37 inlägg 18 mar 2018 20:10 Feffus Självbyggare Jönköping 37 inlägg 18 mar 2018 20:10 #1 Hej, Bor i nybyggt hus där det hela tiden finns lite småfix att göra. Hade helt glömt att vi inte fått till detta på våra element på övervåningen, vad använder man för att täcka dessa fula rör?
Hej, Bor i nybyggt hus där det hela tiden finns lite småfix att göra. Hade helt glömt att vi inte fått till detta på våra element på övervåningen, vad använder man för att täcka dessa fula rör?
A arkTecko #2 Medlem · Skåne · 1 081 inlägg 18 mar 2018 20:28 arkTecko Medlem Skåne 1 081 inlägg 18 mar 2018 20:28 #2 Vit färg? Eller kanske ett par färgglada benvärmare, om man är så lagd!
Krilleman #3 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 18 mar 2018 23:03 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 18 mar 2018 23:03 #3 Det ser ut som PEX på din suddiga bild. Är det 16mm så passar detta bra: http://www.lksystems.se/sv/produkte...r-och-andtatningar/lk-skyddsror_77746939.aspx
Det ser ut som PEX på din suddiga bild. Är det 16mm så passar detta bra: http://www.lksystems.se/sv/produkte...r-och-andtatningar/lk-skyddsror_77746939.aspx