Hej,

Bor i nybyggt hus där det hela tiden finns lite småfix att göra.
Hade helt glömt att vi inte fått till detta på våra element på övervåningen, vad använder man för att täcka dessa fula rör?

1.jpg
 
Vit färg? Eller kanske ett par färgglada benvärmare, om man är så lagd!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.