Lostmoose Lostmoose skrev:
Finns det något som skulle vara okej att smörja gängorna med i förebyggande syfte?
Vaselin?
Som bosse bildocktorn alltid säger kopparpasta i liten klick.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.