B Björne57 #16 Medlem · 22 inlägg 2 jan 14:49 Björne57 Medlem 22 inlägg 2 jan 14:49 #16 Lostmoose skrev: Finns det något som skulle vara okej att smörja gängorna med i förebyggande syfte? Vaselin? Som bosse bildocktorn alltid säger kopparpasta i liten klick.
Lostmoose skrev: Finns det något som skulle vara okej att smörja gängorna med i förebyggande syfte? Vaselin? Som bosse bildocktorn alltid säger kopparpasta i liten klick.