Hej,
Har ett garage där takfoten varit inklädd med träpanel. Denna har jag rivit eftersom den var murken, stor, klumpig och ful.
Planen nu är att putsa den nu oputsade delen överst. På vissa delar så är det öppet in till takkonstruktionen (för ventilation antar jag...) och där sitter ett finmaskigt nät för att inte insekter/skadedjur skall komma in.
Vad ska jag ha för puts?
Vad finns det för smart idé på galler med nät där "ventilationen" finns.
Vad ska jag tänka på när jag gör det?