Hej

Jag har ett förråd (nybyggt 2008) på ca 15-20m2 som jag skulle vilja isolera så att jag kan förvara målafärg och andra fryskänsliga produkter. Jag skall bara ha några plusgrader, de behöver inte vara varmare.

Förråd:
Stående panel (målad)
Plåttak (lätt sluttande)
Vägg: 95x45 regler. Den som panelen är spikad i är 45, med någon form av "papp" i mellan.
Tak: 170x45

Hur skall man tänka med luftspalt? Finns det isoleringsmaterial som inte kräver det? Tips på hur man skulle kunna göra motages varmt :)

Vägg:
bild 1 (2).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tak
bild 2 (1).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ytterpanel:
bild.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/Anders
 
Är det platt tak?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.