Hej
Jag har ett förråd (nybyggt 2008) på ca 15-20m2 som jag skulle vilja isolera så att jag kan förvara målafärg och andra fryskänsliga produkter. Jag skall bara ha några plusgrader, de behöver inte vara varmare.
Förråd:
Stående panel (målad)
Plåttak (lätt sluttande)
Vägg: 95x45 regler. Den som panelen är spikad i är 45, med någon form av "papp" i mellan.
Tak: 170x45
Hur skall man tänka med luftspalt? Finns det isoleringsmaterial som inte kräver det? Tips på hur man skulle kunna göra motages varmt
Vägg:
Tak
Ytterpanel:
/Anders
Jag har ett förråd (nybyggt 2008) på ca 15-20m2 som jag skulle vilja isolera så att jag kan förvara målafärg och andra fryskänsliga produkter. Jag skall bara ha några plusgrader, de behöver inte vara varmare.
Förråd:
Stående panel (målad)
Plåttak (lätt sluttande)
Vägg: 95x45 regler. Den som panelen är spikad i är 45, med någon form av "papp" i mellan.
Tak: 170x45
Hur skall man tänka med luftspalt? Finns det isoleringsmaterial som inte kräver det? Tips på hur man skulle kunna göra motages varmt
Vägg:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tak
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ytterpanel:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/Anders
Klicka här för att svara