Jag har haft ett projekt att byta avloppsslang på min Whirlpool DWH B00. Äntligen är slang på plats MEN nu har jag två skruvar ”över”. Tänkte att det kommer jag ihåg men efter mer än ett år så…😳 jag tror att de satt på baksidan men hittar inte någonstans de passar…bild på baksidan med de skruvar som är på plats…

Baksidan av en diskmaskin med avloppsslang ansluten, viss metall, trä underlag och några skruvar synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två lösa skruvar på ett bord efter reparation av en Whirlpool diskmaskin.
Skapa konto
Baksidan av en Whirlpool-diskmaskin med monterade skruvar och tomma skruvhål synliga.
Skapa konto
Baksidan av en Whirlpool diskmaskin med tre skruvar monterade på en metalldel, fotograferad på ett trägolv.
Skapa konto

S sepani skrev:
Jag har haft ett projekt att byta avloppsslang på min Whirlpool DWH B00. Äntligen är slang på plats MEN nu har jag två skruvar ”över”. Tänkte att det kommer jag ihåg men efter mer än ett år så…😳 jag tror att de satt på baksidan men hittar inte någonstans de passar…bild på baksidan med de skruvar som är på plats…

[bild][bild][bild][bild]
Jag kom på det…😳 karossen behövde tryckas ihop så gick de i..om jag hade från början fattat att jag skulle gå genom botten på maskinen hade jag sparat så mycket tid….men man lär sig….😳

Baksidan av en maskinkaross som visar metallskruvar och kabeldragning på ett trägolv.
Skapa konto

S sepani skrev:
Jag kom på det…😳 karossen behövde tryckas ihop så gick de i..om jag hade från början fattat att jag skulle gå genom botten på maskinen hade jag sparat så mycket tid….men man lär sig….😳

[bild]
Maskinen provkörd och verkar OK 😃

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.