ranzor skrev:
Inte ens när innerväggen är helt öppen i ovankant till kallvinden?
Hmm, du har ju en liggande regel högst upp…
Om du skall ha ångspärr eller broms till vinden skall ju den vara ovanpå innerväggen, i taket.
Eller jag kanske missförstår vad du menar?