Hej! Ny här på forumet, min första fråga är; Hur ska jag växla av för att kunna öppna upp taket mellan nedervåning och loft? den övre bilden är övervåning och nedre undervåning.
Och måste jag söka bygglov för det?


Det jag vill ta bort är märkt med "öppen yta" på skissen.
http://www.byggahus.se/bilder/data//537/IMG.JPG

Stugan står på plintar
Alla väggar är av trä ;)

/Jonted^_^b
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.