J JonteB #1 Medlem · norrbotten · 31 inlägg 25 feb 2010 17:45 JonteB Medlem norrbotten 31 inlägg 25 feb 2010 17:45 #1 Hej! Ny här på forumet, min första fråga är; Hur ska jag växla av för att kunna öppna upp taket mellan nedervåning och loft? den övre bilden är övervåning och nedre undervåning. Och måste jag söka bygglov för det? Det jag vill ta bort är märkt med "öppen yta" på skissen. http://www.byggahus.se/bilder/data//537/IMG.JPG Stugan står på plintar Alla väggar är av trä /Jonted^_^b
Hej! Ny här på forumet, min första fråga är; Hur ska jag växla av för att kunna öppna upp taket mellan nedervåning och loft? den övre bilden är övervåning och nedre undervåning. Och måste jag söka bygglov för det? Det jag vill ta bort är märkt med "öppen yta" på skissen. http://www.byggahus.se/bilder/data//537/IMG.JPG Stugan står på plintar Alla väggar är av trä /Jonted^_^b