Hej, ska sätta dit en ledstång.
Se bilder. Är som en klack, å avsats på 10 cm från trapp till vägg.
Normalt börjar väl ledstången ca 10 cm in på väggen i början av trappen.
Vad göra här? Någon slags distans? Börjar jag mitt på trappen känns det väl konstigt?
Och skulle ni ta en ledstång även på den korta väggen, som man brukar?
Tack!!