Har tyvärr fått ett utrymme som blir lite trångt och krångligt att isolera, nu går jag runt och funderar på att köpa skum som expanderar men då kanske vindpappen går sönder… eller ska jag bara köpa stenull och trycka in så mycket som det går? Kanske blir för ihoptryckt isolering och gör ett dåligt jobb. Hur hade ni gjort? Tack för hjälpen!