Håller på bygga ut en hall på mitt hus.
Nu håller jag på skruva ihop väggarna å stött på en fundering hur jag ska lösa hörnet med isoleringen?
Bygger med 45x145 stommen.
Spikläkt 34x70 och sen panel på det.
Sen blire det mer innefrån så att säga
Se bild
Nu håller jag på skruva ihop väggarna å stött på en fundering hur jag ska lösa hörnet med isoleringen?
Bygger med 45x145 stommen.
Spikläkt 34x70 och sen panel på det.
Sen blire det mer innefrån så att säga
Se bild
Klicka här för att svara
