Håller på bygga ut en hall på mitt hus.
Nu håller jag på skruva ihop väggarna å stött på en fundering hur jag ska lösa hörnet med isoleringen?


Bygger med 45x145 stommen.
Spikläkt 34x70 och sen panel på det.
Sen blire det mer innefrån så att säga

Se bild
 
  • IMG_7111.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är problemet?
 
Du sätter ännu en stående regel i hörnet så de bildar ett U
 
B Bäckis88 skrev:
stött på en fundering hur jag ska lösa hörnet med isoleringen?
Du sätter isoleringen mellan reglarna innan du sätter läkten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.