Hej allihop..
Funderar lite på hur man kan lösa det med elcentralen här, på den blå väggen i förrådet sitter elcentralen. Eventuellt ska den gröna väggen tas bort och en toalett skall monteras. Går det att bygga in centralen i något säkert skåp utav något slag så det kan sitta kvar i badrummet, eller måste jag flytta centralen så den hamnar i hallen istället? Dela gärna med er utav era tankar och funderingar, dusch och handfat blir kvar där det står idag.