Jajamän, det funkar enkelt. Men, jag funderar på de andra skarvarna, på var sin sida om "V"-et. Jag har nämligen en annan rörbit innan "V"-et, som gör att jag inte kan strycka ner en rensborste. Skulle behöva ha isär de två skarvarana på var sin sida av "V"-et.Claes Sörmland skrev:
De sitter med O-ringar. Men efter alla år kanske det blir stor tragedi och du drar isär det hela. Annars är ju vattenlås väldigt billiga idag. Kanske värt att lägga en nätbeställning och uppdatera till en mer lättrensad variant?A A14 skrev:
Gammalt IFÖ uppges du ha i denna tråd:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-rensa-detta-vattenlas.87325/
Tack för länken. Där fanns all info, och mycket mer!Claes Sörmland skrev:
Klicka här för att svara

