2 619 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Hur serverar ni maten hemma?
Till vardags kastruller på köksbordet, ibland kastruller på spisen. Spar uppläggningsfat mm till helg. Vill gärna att det ska vara skillnad på vardag och helg. Vid festligare tillfällen får man ta till någon av finserviserna som mest bara står och tar plats annars.
Hm, dagens middag bestod av rester från igår som var rester från söndagen och jag serverade mig själv rostbiff och en skvätt potatissallad direkt från plastbyttan med potsalladen, hällde i några överblivna skivor renkorv i anrättningen som inmundigades med mjukt bröd och sockerfri läsk
Bon appetit!
Släng dig i väggen Anders!
Borde väl ha avslutat med några rapar och en svettig nättröja också, men sparar de godsakerna till senare
Släng dig i väggen Anders!
Borde väl ha avslutat med några rapar och en svettig nättröja också, men sparar de godsakerna till senare
Försöker faktiskt välta över grejerna från kastrull till skålar som ställs på bordet. Men inte alls alltid... alt lägger jag upp åt ungarna på deras tallrikar o dukar fram, försöker alltid ha en skål grönsaker typ småtomater o hackad gurka
Klicka här för att svara