Hej.
Jag har en villa från 65.
Har tydligen betongrör ut till vägen.
Grunden är i princip i sand och grus. Kallas väl för (sandbotten)
Röret är 7 m rakt rör.
Hur som helst hur ser ni på betongrör, håller de bra? Vissa säger hur länge som helst och andra inte.
Frågor och svar.
Varken jag eller förra ägaren har haft några problem, inga stopp eller liknande.
Finns träd i närheten? Nej ett körsbärsträd 8 meter bort, det är allt.
Kommunalt vatten. pH 7
Botten består av grus och sand.