9 042 läst ·
29 svar
9k läst
29 svar
Hur sätter jag upp en klädhängare i mitt gipstak/innertak utan att fästa i reglar?
Låter ju som en vettig lösning, om än lite mer gedigen än jag hoppades på skulle behövas.SkitOxe skrev:
Mm, tänkte detsamma, men hoppades på att höra det vid knackande i så fall. Bud på att prova hitta det med en regeldetektor á la https://www.clasohlson.com/se/Regel...iZysbnNfZQipDDWeHob8ODl4KQx6y7CwaArxcEALw_wcB kanske?T tgr_se skrev:
Där ungefär tänker jag att fästena ska sitta. Ca 25cm ut från väggen så att kläderna tillåts ca 50cm i bredd.A Andy78 skrev:
Det är ju den högsta delen av taket, så det känns inte som att det bör gå ventilation där. Kan dock inte se in i den delen från inspektionshålet då det sitter för högt. Ska se om jag kan få någon vettig bild/film inne i inspektionshålet mot platsen jag tänker fästena på.
Här ser man att det sitter reglar i den "lägre delen" av taket som jag märkt ut på bilden men just den regeln hjälper ju inte mycket i mitt syfte. Man ser också skivorna som förmodligen utgör resten av innertaket.
Produkter som diskuteras: "träskruvar"
Träskruv Big Dog ZF Max C4 utomhus FAST
För användning utomhus
126 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur sätter jag upp en ledstång som tidigare suttit där.
Byggmaterial & Byggteknik -
Ta bort plastmatta innan vi sätter upp vägg?
Fritidshus -
Hur sätter vi upp varmvattenberedaren i lättbetong?
Tvättstuga -
Priserna på småhus fortsätter uppåt under tredje kvartalet
Artikelkommentarer -
Hur sätter jag upp en handukstork på kakel, vilka plugg?
Badrum