Har en vägghängd Ifö sign. Nu har ena fästet i toan för sitsen släppt lite så det är ruckbart några mm. Tillräckligt för att hela sitsen i sin tur ska glida lite hit o dit när man sätter sig. Ja, som ni hör så är detta direktinkvalat på i-landsbekymmer som måste få en lösning... Någon som kan berätta hur i hel... Man spänner fast dessa fästen, de är runda och undertill kan jag inte nå till något.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är det vänstra som glider iväg lite
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder