Har en vägghängd Ifö sign. Nu har ena fästet i toan för sitsen släppt lite så det är ruckbart några mm. Tillräckligt för att hela sitsen i sin tur ska glida lite hit o dit när man sätter sig. Ja, som ni hör så är detta direktinkvalat på i-landsbekymmer som måste få en lösning... Någon som kan berätta hur i hel... Man spänner fast dessa fästen, de är runda och undertill kan jag inte nå till något.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är det vänstra som glider iväg lite


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vanligtvis så lyfter man på metallkåpan och så sitter det en skruv där under.
 
  • Gilla
hscn
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.