DE73 DE73 skrev:
Fråga styrelsen om föreningen har planerat stambyten och renovering av badrum i närtid.
Bra input också! Det var gjort för cirkus 10 år sedan så de är inte på tapeten på ett tag framöver..
 
Det låter som något man borde gräva lite mer i.

Oftast måste badrum göras om samtidigt med stambyte av badrumsstammar. men det förekommer att stammarna går på ett sådant sätt att de går att byta utan att riva badrummen.

Om det i det aktuella huset finns gamla badrum, men man påstår att stammarna är bytta, så bör man försöka kontrollera om det verkligen är badrumsstammarna som har bytts. Det förekommer att man bara byter köksstammarna, och sedan räknar med att byta till badrummen senare, just för att det blir så dyrt med badrummsombyggnader.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
P Papalauring skrev:
Bra input också! Det var gjort för cirkus 10 år sedan så de är inte på tapeten på ett tag framöver..
Jag skulle ställt lite följdfrågor till styrelsen vad som är gjort och eventuellt vad som ska göras.
 
  • Gilla
Papalauring
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.