hej. Ska lägga klinker i ett källarrum och har ett gammalt hål i betonggolvet som jag vill plugga. Det är ca 8cm i diameter och verkar leda mot avloppet. Rörmockarn trodde det kan vara ett gammalt ”rensrör” eller avlopp som inte är i bruk. Hursom, har någon ett enkelt tips hur jag pluggar det? Lösningen ska bara säkerställa att inget kan trämgs upp där i framtiden.
/micke