Jag drömmer om en mer amerikansk känsla på vårt hus, tips vad vi kan göra? Till höger är ett väldigt härligt solläge så en uteplats skulle vara härligt

Tack för alla tips vi kan få!

• Vitt tvåplanshus med grått tak, omgiven av stenmurar och gräsmatta, främre gång med belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad har ni för budget? New Englandhusen har ju ofta liggande panel på fasaden och helt småspröjsade fönster med fönsterluckor. Det kan ju bli ganska dyrt att sätta ny fasad och byta ut fönstren mot lite fler och större med fönsterluckor.

New England-hus med vit fasad, liggande panel, småspröjsade fönster och svarta fönsterluckor, omgiven av höstfärgade träd och löv på marken.
Skapa konto

Det är ju faktiskt inte så långt från New Englandstilen det ni har idag, ett tvåplanshus med vit fasad. Ni skulle komma ganska långt bara genom att plantera stora bollar på varsin sida om gången framför huset tycker jag. :)

Vit traditionell villa med svarta fönsterluckor, omgiven av prydligt klippta buskar och lummiga träd i en solig trädgårdsmiljö.
Skapa konto

• Gilla
My Blixt
  • Laddar…
RoTe
Tycker det saknas ett gäng fönster på TS hus för det första

Vi tänkte först en uppdatering med inträffande .. ska man behålla muren? Alternativt göra dörren svart med bättre belysning? Fönsterluckor vet jag inte om det skulle passa? Framåt önskar jag en veranda

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.