Ett halvt glas rose, va på sjön och körde så det va lugnt.

Två alkoholfria König Pilsener direktimporterade från Tyskland.
Känner mig väldigt fräsch idag :)

Drack en hel! 0,33l Tuborg som var med hem från Legolandresan för någon vecka sen.
Mao. pigg och glad idag.

Nu blir det jordgubbstårta hos svärföräldrarna, sedan eftermiddagsjobb!

Hehe rolig tråd! Själv drack jag 2 hela starköl och måste säga att jag har aldrig mått bättre en midsommardagsmorgon!:)

Ingen alkohol alls, jobbar i helgen. Men på måndag drar jag söderut igen och då kan det bli Efes/raki mm.

Det blev ingen alkohol alls igår.
Men vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk ändå. :(
Kanske fått hela byns baksmälla från igår ??
Ska nu sätta mig och uppdatera (att göra listan) till den kommande semestern senare i sommar.
Det kanske får bli 2st listor.. att göra vid regn & att göra vid solsken.:p

Hade huvudvärk innan partyt ens börjat, så det blev ingenting, hade väl sniffat för mycket linoljekitt när jag kittade fönster.

Några pils och en nubbe får räcka, idag blir de pepsi max och grillad korv, hårdare än så blir de hos oss efter 35

Mikael_L
Är det här IOGT-forum tro :eek: :x

Var det ingen som söp rejält igår? :rolleyes:

edit:
Fast detta är kanske bara ett uttryck för hur många på detta forum resonerar, bättre kunna greja med sitt hus/lägenhet på midsommardagen och lägga spritpengarna på en ny cirkelsåg eller ett paket schyssta skruvar. :D

Redigerat:
  • Gilla
Henrik_75
  • Laddar…
S
Jag var nykter, jag tål inte sprit... jag blir påverkad, berusad och snurrig i huvudet av det.

• Gilla
Norrhyttan och 1 till
  • Laddar…
DanielF skrev:
Jag var nykter, jag tål inte sprit... jag blir påverkad, berusad och snurrig i huvudet av det.
Är inte de själva meningen ;)

• Gilla
Micro och 1 till
  • Laddar…
Jag hade en heldag igår. Två a-fria öl och en coca-cola. Bingo! :)

Krilleman
Körde bil igår, sitter med en kall i handen nu dock! :beer:

En platta öl och lite mintu slank ner igår, så har inte varit en produktiv dag idag 😵

• Gilla
SueCia
  • Laddar…
S
Jag hatar alkohol själv då smaken ger mig kväljningar. Men jag gillar ändå Luttes kommentar då det kändes som att denna tråd bara lockade nykterister :P

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.